Terapia poznawczo-behawioralna, sertralina lub połączenie w dziecięcym niepokoju ad 10

Zastosowany schemat miareczkowania, który podkreślał korektę dawki w górę w przypadku braku odpowiedzi i zdarzeń niepożądanych, sugeruje, że średnia dawka końcowa sertraliny w tym badaniu jest najwyższą dawką zgodną z dobrym wynikiem i tolerancją. W grupie sertraliny nie obserwowano częstszych działań niepożądanych niż w grupie placebo. W przeciwieństwie do widocznego ryzyka myśli i zachowań samobójczych w badaniach depresji u dzieci i młodzieży, 15 nasze badanie nie wykazało żadnego zwiększonego ryzyka zachowań samobójczych w grupie sertraliny. Biorąc pod uwagę korzyści płynące ze stosowania samej sertraliny lub w połączeniu z poznawczo-behawioralną terapią i ograniczonym ryzykiem zdarzeń niepożądanych związanych z lekiem w naszym badaniu, wskazane jest dobrze monitorowane stosowanie sertraliny i innych leków z grupy SSRI w leczeniu zaburzeń lękowych u dzieci. Terapia poznawczo-behawioralna i sertralina, zarówno w połączeniu, jak i monoterapiami wydają się być skutecznymi metodami leczenia tych często występujących zaburzeń lękowych u dzieci. Wyniki potwierdzają wyniki wcześniejszych badań dotyczących SSRI i terapii behawioralnej oraz, co najważniejsze, pokazują, że terapia skojarzona oferuje dzieciom najlepszą szansę na pozytywny wynik. Nasze wyniki wskazują, że wszystkie trzy opcje leczenia mogą być zalecane, biorąc pod uwagę preferencje leczenia w rodzinie, dostępność leczenia, koszty i obciążenie czasowe. Aby poinformować o większej preskryptywnej selekcji pacjentów do leczenia, dalsza analiza czynników predykcyjnych i moderatorów odpowiedzi na leczenie może zidentyfikować, kto najprawdopodobniej odpowie na które32 z tych skutecznych alternatyw.
[hasła pokrewne: implanty zielona góra, pokrowce antyroztoczowe, stomatolog Warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: implanty zielona góra pokrowce antyroztoczowe stomatolog Warszawa